  • Data: 2022-01-18 07:55:14
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2022 o 16:13, cyklista pisze:

    > Właśnie tak już lecza raka i to dzięki chęci jego leczenie w ten sposób
    > metoda została opanowana.

    Wg słów Normana Pieniążka niekoniecznie:

    "Tutaj trzeba dodać, o ile tego jeszcze nie wiecie, że
    pseudoszczepionki, oparte o mRNA były najpierw opracowane w celu
    leczenia nowotworów, później próbowano na ich podstawie zrobić
    pseudoszczepionki dla zwierząt. Jednak kilka lat temu, idea tych
    pseudoszczepionek została wyrzucona na śmietnik. Dlaczego? Po pierwsze,
    okazało się, że chociaż można podawać ludziom będącym w ostatnich
    stadiach choroby nowotworowej preparaty, których nie podano by zdrowemu
    człowiekowi, to badania na zwierzętach wykazały, że pseudoszczepionki
    nie pozostają w miejscu wszczepienia, ale rozchodzą się po całym ciele i
    można je było znaleźć w sercu, śledzionie, mózgu i jajnikach. Po drugie,
    pojawiły się nowe leki na nowotwory, tak zwane humanizowane
    przeciwciała, które dały wspaniałe wyniki z leczeniu nowotworów. Może
    Państwo słyszeli, że lekiem Keytruda (Pembrolizumab) został wyleczony z
    czerniaka były Prezydent USA Jimmy Carter. Zupełnie fenomenalnym
    wynikiem było to, że ten lek nawet spowodował zanik przerzutów czerniaka
    do mózgu. Ciekawe, że Ciemięga nie powiedział, że pseudoszczepionki firm
    Pfizer i Moderna nie były testowane w ogóle na zwierzętach."

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=13
    2236005928731&id=100074269965014&__cft__[0]=AZUtQu8w
    RKUCLPF7T1XFjr67YcoE_iOPmCe7Sfz-Zz6XZnAHqV-0uhJ_LSaH
    3XsVXc3IKht9qunGghj9A3iUrruOH3DR7BGI07H3PXgwcih5yEWX
    pOJR5JJbLQzEvelX4e8l1zT2euLJKiYRgCFr6X5IB6MSPFYWOIxp
    HthkwYG2WQ&__tn__=%2CO%2CP-R

    --
    http://zrzeda.pl