  • Data: 2022-01-18 10:58:03
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2022 o 10:50, Kviat napisał:

    > Dużo ci płacą, czy tak nisko się cenisz?
    >
    > "Firmy Pfizer, Moderna i Johnson & Johnson informowały w komunikatach
    > prasowych o wynikach badań na zwierzętach swoich szczepionek przeciw
    > COVID-19. Dane te zostały opublikowane w czasopismach naukowych (m.in.
    > "Nature")."

    Niech podyskutuje o tym z naukowcem, który twierdzi inaczej, nie ze mną
    - ja podałem zdanie naukowca, twierdzącego co innego - co ma na myśli
    niech wymienią sobie zdania , a my je ocenimy, jednak dalej podawanie za
    autorytet kogoś, kto pisze o 95% skuteczności specyfików i to latem, a
    więc, gdy już nie dało się ukryć, że badania były przeprowadzone
    nienależycie (o czym informowali różni naukowcy w grudniu) -
    rzeczywiście - niezłych ekspertów sobie wybierasz. Co do płacenia, to
    nie oceniaj wszystkich swoją miarą, ja mam swoją pracę i nią się
    zajmuję, pisanie na grupach to rozrywka, a czasem można się czegoś
    dowiedzieć/nauczyć.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl