  • Data: 2022-01-17 18:12:02
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2022 o 17:33, Shrek pisze:

    > Już nie pajacuj. Ty napisałeś, że szczepionka nie działa przeciw
    > zakażeniom, to sprostowałem.

    Pisałem ZARAŻENIOM.

    Dodatkowo dwa razy, specjalnie dla ciebie, cytowałem co pisałem i na co
    odpowiadałem.

    Sprostowałeś, że Marcin pisząc "zarażeniom" (i pod tym zdaniem ja
    również pisałem "ZARAŻENIOM", jak i pod kolejnym...) mógł mieć na myśli
    "zakażeniom".

    Nawet dziecko już by to opanowało.

    > Co prawda potem raz się pomyliłem, ale
    > chronologia pokazuje że wiedziałem wcześniej, natomiast ty niekoniecznie
    > (chociaż prawdopodobnie tak). Po co tak kombinujesz pod górę, żeby komuś
    > brzydko dokopać?

    Sam pajacujesz żeby komuś brzydko dokopać i masz o to pretensje?
    Nie dość, że czytać nie umiesz, to jeszcze wychodzi na to, że się na
    zegarku nie znasz.

    > PS - ty inteligentny jesteś, tylko brakuje ci dystansu do dyskusji i
    > "przeciwnika".

    Dystans mam za pierwszym razem. Często też za drugim. A nawet i za
    trzecim się zdarza. Właśnie się załapałeś na trzeci raz.

    Pozdrawiam
    Piotr