  • Data: 2022-01-18 05:59:54
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przed zakażeniem czy rozwinięciem choroby wywołanej przez czynnik
    > zakażający? :)

    Przed zakażeniem. Zakażenie bez rozwinięcia choroby nazywane jest nie
    wiadomo czemu "chorobą bezobjawową" i to już purystom nie przeszkadza.

    > I te dane wskazują, że zasadniczo mogłeś miec wcześniej rację, że to
    > jest norma. Tzn. nie wiem, czy normą taka szybka utrata skuteczności (bo
    > to chyba nie tylko o nowe szczepy chodzi) ale to, że ludzie po tym
    > chorują tylko lżej a nie, że się nikt nie zaraża to norma.

    Nie pisałem, że _nikt_ się nie zaraża. A że chroni z jakąś tam
    skutecznością.

    > I może tu tez mamy wyjaśnienie tego całego burdelu, bo mineły min 2
    > pokolenia od jakiejkolwiek pandemii związanej z chorobą o powaznych
    > skutkach. A jesli dodatkowo takie pandemie zwalczano obowiązkowymi
    > szczepieniami to pewnie i trwały krócej i nie było gruntu do podobnych
    > spekulacji. Trzeba by się rodziców/dziadków zapytać jak to wyglądało np.
    > przy takiej ospie prawdziwej.

    Prościej pewnie na wiki sprawdzić. I wiarygodniej.

    > Tu taki komentarz, z malarią (szczepionką na) zawsze chyba był problem
    > więc ta wyjatkowa skuteczność może się odnosić do wczesniejszych
    > szczepionek.

    To jest pierwsza dopuszczona szczepionka na malarię. Tak czy inaczej ta
    wyjątkowa skutecznośc to pewnie z reklamy;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.