  • Data: 2022-01-17 18:46:28
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2022 o 18:12, Kviat pisze:

    > Pisałem ZARAŻENIOM.

    "Dopiero potem, co już raz ci wyjaśniłem (po tym, jak osobiście mi
    zwróciłeś uwagę, że Marcin miał prawo użyć zamiennie, bo pisze z
    zagranicy - i przyznałem ci rację):

    Tu się zmieniła narracja, PRZECZYTAŁEM ZBYT SZYBKO, NIE ZAUWAŻYŁEM, że
    zarażenie zmieniło się na zakażenienie. "

    > Dodatkowo dwa razy, specjalnie dla ciebie, cytowałem co pisałem i na co
    > odpowiadałem.

    I masz cytat na górze. Pomyliłeś się - ok. Ale dlaczego wmawiasz mi, że
    ja wcześniej nie widziałem i dzięki tobie wiem. Przecież wielokrotnie
    pisałem czym się różni i że różnica jest... no subtelna.

    > Sprostowałeś, że Marcin pisząc "zarażeniom" (i pod tym zdaniem ja
    > również pisałem "ZARAŻENIOM", jak i pod kolejnym...) mógł mieć na myśli
    > "zakażeniom".

    Pomijasz, że akurat w tej wymianie zdań marcina wyciąłeś i odpisywałeś
    pod moim "zakażeniem", że przed "zarażeniem" nie chronią.

    Masz cytata:

    "

    Nie istnieją takie szczepionki.
    I nigdy nie istniały. "

    Źle przeczytałeś w ferworze walki. Ok. Nawet się przyznałeś i nie ma
    sprawy. Ale bądź łaskaw nie twierdzić, że to ty mnie nauczyłeś jaka jest
    różnica, bo po prostu mijasz się z prawdą.

    > Nawet dziecko już by to opanowało.

    No jak widać ty też nie dałeś rady, za to potem wmawiasz że inni nie widzą:P

    > Sam pajacujesz żeby komuś brzydko dokopać i masz o to pretensje?
    > Nie dość, że czytać nie umiesz, to jeszcze wychodzi na to, że się na
    > zegarku nie znasz.

    No dobra - widzę, że cię nie przekonam nawet cytatem.

    > Dystans mam za pierwszym razem. Często też za drugim. A nawet i za
    > trzecim się zdarza. Właśnie się załapałeś na trzeci raz.

    Podejrzewam, że nie tylko literkę z zarażeniu i zakażeniu pomyliłeś ale
    i mnie z marcinem i dzejefem:P W sumie się nie obrażam - zacne towarzystwo;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.