  • Data: 2022-01-17 17:33:38
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2022 o 09:46, Kviat pisze:

    > Cieszy, że dzięki mnie poznałeś różnicę. Przynajmniej jakiś postęp.

    Już nie pajacuj. Ty napisałeś, że szczepionka nie działa przeciw
    zakażeniom, to sprostowałem. Co prawda potem raz się pomyliłem, ale
    chronologia pokazuje że wiedziałem wcześniej, natomiast ty niekoniecznie
    (chociaż prawdopodobnie tak). Po co tak kombinujesz pod górę, żeby komuś
    brzydko dokopać?

    PS - ty inteligentny jesteś, tylko brakuje ci dystansu do dyskusji i
    "przeciwnika". Od razu jak ktoś się z tobą nie zgadza w drobiazgu to
    przypisujesz mu że jest ci przeciwny we wszystkim. Wyluzuj - większość z
    tych co z toba rozmawiają to nie są żadne antyszczepy i szury, tylko
    zauważają oczywisty fakt, że szczepionka znacznie straciła na
    skuteczności. W zasadzie dziwne by było gdyby nie straciła na nowych
    wariantach wirusa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.