  • Data: 2022-01-17 15:42:03
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Jan 2022 15:02:01 +0100, Olin wrote:

    > Ale w tamtym tygodniu zaszczepionych było ponad 61% dorosłych. Gdyby
    > szczepionki nie działały, powinno było umrzeć ~1.5 raza więcej wśród
    > szczepionych niż szurów.

    Ale nie mowie, ze nie dzialaja, tylko, ze jakos slabo dzialaja.

    > MZ ma jakiś wstręt do publikowania szczegółowych danych z podziałem na
    > grupy wiekowe.

    Ma wstret do publikowania statystyk, woli tłity.

    Ale tez nie calkiem ma wstret
    https://dane.gov.pl/pl/dataset/2582,statystyki-zakaz
    en-i-zgonow-z-powodu-covid-19-z-uw

    No i taka ciekawostka:
    srednia wieku zgonu w ostatnim tygodniu grudnia (22-28):
    -dla nieszczepionych 75.13 lat
    -dla szczepionych A-Z 65.20
    -J&J 66
    -Pfizer 77
    -Moderna 75.28

    szczepienie skraca życie :-)

    z wyjatkiem Pfizera, ale z kolei Pfizer ma najwiecej ofiar wsrod
    zaszczepionych :-P

    J.