  • Data: 2022-01-10 09:52:20
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2022 o 13:52, Kviat napisał:

    > Nic nie spadło.
    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/bezpieczenstwo-immuno
    gennosc-i-skutecznosc-szczepionki-mrna-comirnaty-u-n
    astolatkow-w-wieku-12-15-lat/?wersja=dla-pacjentow

    > Może mnie pamięć zawodzi, ale ja pamiętam, że od samego początku moderna
    > podawała 90% skuteczności (czy coś takiego).
    >
    > Ta 100% skuteczność była podawana dla konkretnych grup, w konkretnych
    > badaniach - na co wskazywały RZETELNE, zrecenzowane badania naukowe
    > przeprowadzone zgodnie ze sztuką, zgodnie z aktualnym stanem rozwoju
    > epidemii itd.

    Nie wskazywało badanie producenta, które było kwestionowane przez wielu
    naukowców, że czas trwania badania był zbyt krótki, przez co z powodu
    braku możliwości założenia równomiernego rozłożenia przypadków
    narażonych na kontakt z wirusem, użycie wzoru było nie zasadne.
    Potwierdzały zresztą to wyniki - w okolicy błędu statystycznego.

    > To nie tak.
    > Nie o to chodzi, że naukowcy "spierają się" o % skuteczności. Nie ma w
    > tym nic dziwnego. Nie ma takiej opcji, żeby badania przeprowadzane na
    > różnych grupach, chociaż nawet w tym samym wieku (np.70+ - ale w różnych
    > krajach) dawały identyczne wyniki.
    >
    > Szury kwestionowali (i nadal kwestionują) skuteczność szczepionki - że
    > jest nieskuteczna.
    > Co jest kłamstwem. Nie ma żadnych wątpliwości, że szczepionki są skuteczne.

    no to pytanie, dzięki wyszczepieniu w którymś z krajów 80% społeczeństwa
    pozbyto się tam pandemii?

    mowomowa...

    --
    http://zrzeda.pl