    From: "wall_deck" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bez prawa jazdy
    Date: Fri, 4 Jul 2003 15:44:57 +0200

    > czyli żadnych okoliczności łagodzących i tylko zabranie prawa jazdy???

    kolejna pani ktora ma ochote mnie zlinczowac. Piszac swoje pytanie mialem
    nadzieje uzyskac na nie odpowiedz ale widze ze tu mozna tylko zdolowac sie
    jeszcze bardziej. dla pocieszenia powiem ze dostalem jeszcze 2 lata w
    zawieszeniu na 1/2 roku- zadowolona? jesli masz prawo jazdy to radze nie
    przekraczac 40 km/h a jesli kiedys bedziesz przechodzic w niedozwolonym
    miejscu i pod wplywem alkoholu....