  • Data: 2010-08-08 13:06:09
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dasz głowę, że zawsze będzie sprawca i zawsze da się go odnaleźć?

    w wielu przypadkach nie jednak w tych przypadkach co jest sprawca to on
    powinien ponosic te wszystkie koszty

    > W charakterze...?

    no wydajacego latarki, magazyniera czy kogokolwiek na ziemi. Nie musi cale
    zycie pracowac "pod"

    > LOL
    >
    > Może tak byś przestał pisać o czymś, o czym ewidentnie nie masz pojęcia?

    sugerujesz, ze policjantowi nie przysluguje renta i to dozywotnia za
    nadcisnienie ?

    > Oooch, żeby tak była możliwość uwięzienia ciebie na dwa tygodnie na
    > stanowisku dyżurnego w jakimś niedużym komisariacie.
    >
    > Patrząc na bzdurki, jakie wypisujesz - wątpię, żebyś to przeżył bez
    > ciężkiej traumy ;->

    eeee, mam kolezanke na podobnym stanowisku. Wiem jak ta praca wyglada. O
    rencie policyjnej tez mam lekkie pojecie. A na to wszystko sklada sie
    wlasnie podatnik

    Icek