  • Data: 2010-08-09 07:35:32
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieistotne.
    > To i tak nie ludzi wina, że nie mogą kupić dobrego, polskiego towaru.

    chinski jest duzo tanszy bo tam koszty pracownicze nie sa tak rozwiniete.
    Oplaca sie tam wyprodukowac a pozniej przeslac przez pol swiata a i tak jest
    taniej.

    Europa nie ma szans na konkurowanie z chinami jak koszty pracownicze beda
    tak wysokie

    Nie da sie dorownac chinczykom jednak jak cala produkcja pojdzie do chin to
    i tak w koncu bedziemy w mega dolku

    Icek