  • Data: 2010-08-06 13:06:17
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem w tym, że prywatni ludzie też kupują importowane rzeczy.

    hmm, idac tym tropem mozna uznac, ze gdybysmy oddawali wszystkie zarobione
    pieniadze do kasy panstwa to tez bysmy sie rozwijali i zarabiali wiecej ??

    Osoba (fizyczna badz prawna) dazy do maksymalizacji swoich dochodow. Jezeli
    mozesz zarobic jeszcze 500 zlotych wiecej robiac cos ponad swoje 8h w pracy
    to jest szansa, ze to zrobisz. Masz wybor, mozesz ale nie musisz.

    Jezeli wiesz, ze zarobisz 500 zlotych wiecej i wszystko skonsumuje panstwo
    to stwierdzisz "mam to w dupie, nie robie".

    Im wiecej pracujesz na panstwo tym mniej chcesz robic zeby panstwo jeszcze
    wiecej dostalo.

    Juz teraz panstwo zabiera wiecej niz polowe naszych zarobkow (poczynajac od
    zusu w czesci pracodawcy i pracownika, podatku dochodowego, podatku VAT,
    oplat dodatkowych - parapodatkow i innych).

    Osoba im wiecej zarobi tym wiecej z tych pieniedzy wyda. Jak nie bedzie sie
    bal (ostroznosc mam na mysli) to wyda to szybciej.

    Icek