eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoautorskie prawa osobiste (oznaczenie utworu swoim nazwiskiem) - strona www › Re: autorskie prawa osobiste (oznaczenie utworu swoim nazwiskiem) - strona www
    From: Mariusz <m...@h...usunto.sk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: autorskie prawa osobiste (oznaczenie utworu swoim nazwiskiem) - strona
    www
    Date: Sun, 01 Jul 2007 12:38:49 +0200

    Jasko Bartnik pisze:
    > Strone moge sobie zrobic tez we FrontPage, czy innym prostym narzedziu.
    > Jest masa generatorow stron. Efekt koncowy daleki jest od programu
    > komputerowego.

    Chodzi o "silnik" system CMS (system zarządzania treścią) oparty o
    skryptach PHP wykonywanych na serwerze. Od rezultatu działania tych
    skryptów zależy to co zobaczy użytkownik.

    > Obawiam sie, ze nalezy oddzielnie traktowac strone graficzna strony i
    > jej "silnik". Jako dwa powiazane ze soba utwory.

    Zatem czy mogą sobie przypisać autorstwo tego co widzi użytkownik, bo
    tak właściwie nie ja to stworzyłem tylko program ("silnik"), którego
    jestem autorem?

    Mariusz