eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoautorskie prawa osobiste (oznaczenie utworu swoim nazwiskiem) - strona www › Re: autorskie prawa osobiste (oznaczenie utworu swoim nazwiskiem) - strona www
  • Data: 2007-07-01 10:29:16
    Temat: Re: autorskie prawa osobiste (oznaczenie utworu swoim nazwiskiem) - strona www
    Od: Mariusz <m...@h...usunto.sk> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik pisze:
    > Jestes pewny? Przepisy dotyczace programow komputerowych sa dosc
    > szczegolne i restrykcyjne. Z drugiej strony - co to jest aplikacja www?
    > Chodzilo np. o strone internetowa? Czy np. stanowisko pomiarowe w
    > fabryce dostepne z poziomu www? A moze sam "silnik" strony w PHP czy JS?

    Chodzi o silnik strony (system zarządzana treścią strony - CMS) PHP a
    także JS.

    W tej chwili naszła mnie jednak taka wątpliwość. W każdym z plików
    źródłowych jest informacja o autorze. Program ten generuje stronę www,
    którą ogląda użytkownik. Program zawiera również funkcjonalność dodającą
    do kodu strony www wysyłanego do użytkownika informację o autorze.

    Czy można przyjąć, iż strona www, którą ogląda użytkownik nie jest moim
    dziełem, bo tworzy ją program napisany przeze mnie?

    Czy dopuszczalna jest następująca sytuacja: właściciel majątkowych praw
    autorskich modyfikuje program usuwając z niego funkcjonalność dodającą
    do kodu strony www wysyłanego do użytkownika informację o autorze?

    Mariusz