  • Data: 2015-08-24 11:20:51
    Temat: Re: atak na dziecko
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.08.2015 o 11:15, Trefniś pisze:

    > Chwileczkie...
    > Chcesz decydować, kto, z kim, o czym i jak ma dyskutować na grupie stricte
    > dyskusyjnej?

    Nie chce decydować, tylko uświadamia nieuświadomionego o tym co wiedzą
    wszyscy.

    Swoją drogą, Liwiuszu - w Thunderbirdzie masz opcję "ignoruj odpowiedzi"
    i wtedy niegroźne Ci są wyciąganie z KF i karmienie. Po prostu tak jakby
    dla Ciebie nie istniała - nie widzisz ani jej postów ani odpowiedzi na nie.

    Szkoda że takiej opcji nie było kiedy jeszcze Usenet jeszcze żył.

    p. m.