  • Data: 2005-11-24 19:11:59
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mariposa doux napisał(a):

    > Bo tak sl;yszalem i tej wersji sie bede trzymal. Niestety nie mam
    > podstawki prawnej do tego. Ale jesli ty nie masz podstawki do swoich
    > argumentow, to jest pat.

    Nie ma żadnego pata. Pisałem o tym już kiedyś. Niech stracę i napiszę
    raz jeszcze, ale ostatni.

    Policja może zabrać to o czym mowa w art. 217 kpk:
    Art. 217. § 1. Rzeczy mogące stanowić dowód w sprawie lub podlegające
    zajęciu w celu zabezpieczenia kar majątkowych, środków karnych o
    charakterze majątkowym albo roszczeń o naprawienie szkody należy wydać
    na żądanie sądu lub prokuratora, a w wypadkach niecierpiących zwłoki -
    także na żądanie Policji lub innego uprawnionego organu.

    Komputer jest rzeczą która może być niewątpliwie dowodowem w sprawie o
    posiadanie i używanie nielegalnego oprogramowania. Co więcej jest służy
    przez uzywanie oprogramowania popełnieniu przestępstwa a więc zgodnie z
    art. 44 par. 2 kk może ulec przepadkowi.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."