  • Data: 2007-07-19 18:25:31
    Temat: Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zly" <b...@p...fm> wrote in message
    news:nr37h14l8w1t.uivrf0ttb9h3.dlg@40tude.net...

    > Wiesniackie to ma sklep. Moze i bylo by ok, gdyby nie fakt, ze sami
    > zastrzegaja, ze oferta jest wiazaca, i jakby sie klient pomylil, to ich to
    > nie interesuje
    > "Podjuszyły mnie także
    > informacje, które wyskakiwały co chwilę podczas zamówienia, że jeśli
    > nacisnę "zamów" to już nie mogę zrezygnować z zakupu towaru,"
    >
    > Jak kuba bogu tak bog kubie.

    Wg. mnie te upomnienia mają na celu TYLKO TO, żeby było mniej pomyłek w
    zamówieniach (może się zdarzają dosyć często). Może dałoby się to ładniej
    napisać.
    A pewnie i tak gdyby kupujący się rozmyślił, to by nic nie zrobili.
    Nawet jeśli ktoś by zamówił z przeyłką za pobraniem i by nie odebrał, to nie
    pozwaliby go o to do sądu.
    Tak więc nie można o tym mówić "Jak kuba bogu tak bog kubie"
    Czy może wg. Ciebie sklep internetowy by walczył sądownie o odzyskanie 15 zł
    za przesyłkę, albo oskarżył o to, że nie zapłacił, chociaż zamówił?

    Nie szukałem, ale nie podejrzewam, żeby takie coś się zdarzało.

    Pozdrawiam,
    Juliusz Romanowski