  • Data: 2002-01-23 06:56:01
    Temat: Re: amortyzacja i koszty auta wspolwlasnosc???
    Od: "Jaroslaw Ernest Mizgier" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek Lewkowski napisał(a) w wiadomości: ...
    >witam
    >
    >w jaki sposob mozliwa jest amortyzacja i odliczanie kosztow samochodu,
    >ktorego jestem wspolwlascicielem, a ktory wykorzystuje do dzialalnosci
    >gospodarczej. jestem jego wylacznym uzytkownikiem, druga osoba -
    >wspolwlasciciel to tylko figurant
    >pozdrawiam
    >leo

    W mojej ocenie nalezy to zrobic wedlug proporcji ( udzialu ) we
    wspolwlasnosci. Np. 60% na 40% ( wartosc poczatkowa ). Od tej wartosci
    dokonuj odpisow. W przypadku braku jakiegos szczegolnego ustalenia tych
    proporcji prosze przyjac 50% na 50%
    Same wydatki zwiazane z eksploatacja samochodu poniesione przez Ciebie - w
    calosci w koszty.
    --
    Jaroslaw Ernest Mizgier
    59 - 800 Luban