  • Data: 2008-01-18 08:51:56
    Temat: Re: alkomat w pracy
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Steel" <d...@K...pl> writes:

    > LOL a ja myslalem ze Ty jestes ekspertem od tych spraw, bo tak innych od
    > glupcow wyzywasz...

    Ja jestem przeciwnikiem *bezmyślnego* rozdymania praw przyznanych
    ustawą. W tym przypadku rozdęcia (sensownego) prawa pracodawcy do
    kontroli alkomatem konkretnych pracowników "wyglądających na mogących
    być pod wpływem alkocholu" [pod groźbą domniemania winy] na prawo do
    kontrolowania wszystkich pracowników "jak leci" na życzenie pracodawcy
    (nawet bez uzasadnienia).

    Policja *ma* prawo aresztować na 48 godzin. Czy daje jej to prawo
    aresztować wszystkich obywateli jak leci na raz na 48 godzin
    (trzydzieści parę milionów), głupcze? :-)

    > Myslalem ze skoro dajesz rady jestes w stanie pozniej bronic tego co mu
    > dajesz rady...

    Ja czytałem opisy kilku "wlokących się spraw (dla mnie) 'o pietruszkę'".
    Sam bym ich w życiu nie wytoczył a jacyś ludzie je wytoczyli i toczyli
    *latami* a nawet wygrali i to czasem dopiero aż w Sztrasburgu :-)
    Zapewne musi być więc kilka spraw które ja byłbym gotów wytoczyć a
    niektórzy ludzie już nie. A tej sprawy ja na pewno bym nie wytoczył bez
    *dalszego* zastanowienia.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Nie mlaskać oczyma!