  • Data: 2008-01-18 17:38:11
    Temat: Re: alkomat w pracy
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O przepraszam, błędnie się podpiąłem.
    > Ale i ty nie masz, oczywiście, racji.

    oczywiscie ze mam racje, jezeli nie wierzysz to sproboj np nie podac Policji
    danych oosobowych podczas legitymowania uparcie twierdzac ze nie pamietasz,
    jak sobie wyobrazasz w jaki sposób oni to wyjasnia? a moze jezeli im nie
    powiesz jak sie nazywasz i nie masz dokumentów itd. to cie puszcza ?
    gratuluje koncepcji u Policjanta odrazu wlancza sie myslenie; ma cos do
    ukrycia?, moze poszukiwany? itd trzeba wyjasnic!!!! i do paki na 24 lub max
    48!!!

    na 48 godzz kazdego moga zatrzymac i oczywiscie wyjasnic przyczyne
    zatrzymania a uwierz przyczyn moze byc tysiace i zalezy to tylko i
    wyloncznie od wyobrazni Policjantów
    zawsze przeciez mozesz byc tez podobny do osoby poszukiwanej i zapewniam cie
    jak spojzysz na katalog fotek osob poszukiwanych napewno do kogos bedziesz
    podobny i kazda skarga twoja bedzie bezskuteczna:)))

    zycze powodzenia w zaleniu sie na zatrzymanie przez Policje:)))

    pawel