  • Data: 2008-01-18 17:16:17
    Temat: Re: alkomat w pracy
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> writes:

    > W wiadomości news:87ejcfxevk@donald.fsf.hobby-site.com Andrzej Adam Filip
    > <a...@p...onet.pl> pisze:
    >
    > [cut]
    > Nie pamiętasz czy nie chcesz pamiętać bzdury którą napisałeś?
    > Przypomnę z:
    > <cit>
    > Policja ma prawo aresztować na 48 godzin.
    > </cit>
    > Może daj już spokój, co?

    Czy ty masz (*dalej*?) kłopoty ze zrozumieniem?
    Praktycznie każdemu da się "dorobić" podejrzenie o przestępstwo.

    A ten wątek jest o tym że z prawa pracodawcy do "przymuszenia"
    pracownika do badania alkomatem jeśli "sprawia wrażenie na będącecego
    pod wpływem alkocholu" [pod groźbą domniemania winy] nie wynika prawo do
    badania pracowników "jak leci" alkomatem gdy takiego wrażenia nie sprawiają.

    Jeśli nie zrozumiałeś mojej analogi "ad absurdum" to teraz właśnie
    negujesz również prawo do testowania pracowników alkomatem "jak leci"
    jak się akurat pracodawcy danego dnia spodoba. Dziękuje ci za wsparcie
    mojego poglądu :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Silne państwa dążą do zaboru cudzych ziem, słabe zajęte są tylko obroną.