  • Data: 2008-01-17 19:55:18
    Temat: Re: alkomat w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fmnfo3$g45$2@mx1.internetia.pl Steel
    <d...@K...pl> pisze:

    > wybacz ale czy pracowales kiedykolwiek w jakims zakladzie pracy gdzie
    > jest regulamin?
    Co mam wybaczyć? Nonsensowne pytanie?
    Wybaczam.
    Dodam, że w jednym z miejsc pracy byłem przedstawicielem z ramienia strony
    związkowej w uzgadnianiu regulaminu pracy, a potem jego zmian.

    > jesli regulamin sie zmienia zostajesz o tym powiadomiony
    Coś podobnego! Poważnie?

    > i muszisz
    > podpisac stosowne oswiadczenie ze sie zgadzasz.
    Jedno zdanie, dwa błędy.

    > Stanowi on zalacznik umowy o prace i tyle.
    Wcale nie musi.
    Ograniczone masz, jak widzę, pojęcie o regulamine pracy.

    > Z reguly takich mozliwosci szukaja ci co wlasnie maja cos do ukrycia,
    > jednak twoj przyklad byl wyjatkowo glupi i narusza inne prawa.
    Nie wszystko co wydaje ci się głupie jest takim w istocie, a łatwo o
    podejrzenie, iż jest wręcz przeciwnie.
    Po prostu nie zrozumiałeś jaką myśl podsuwam - może ci to bieliźniane
    przerysowanie utrudniło, a może coś innego.

    --
    Jotte