  • Data: 2008-01-17 20:14:24
    Temat: Re: alkomat w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fmo15e$p6b$1@atlantis.news.tpi.pl pawel

    > ja chyba odmowie przy nastepnej okazji dmuchania i zobacze co bedzie
    > dalej, oczywiscie co by niebylo bede prosil o wskazanie konkretnych
    > podstaw prawnych i albo ja albo szef sie czegos nauczy:)
    > chyba ze macie inny pomysł ? :)
    Inny pomysł? Owszem.
    Można oczywiście zwyczajnie odmówić, ale ja bym na początek spytał czy mam
    to traktować jako polecenie służbowe. W razie odpowiedzi twierdzącej zażądał
    wydania go na piśmie.*

    A jak ktoś lubi albo chce to można się tak bujać dalej - żądając nie tylko
    podstawy prawnej, ale atestu urządzenia, odmówić i zażądać pomiaru drogą
    badanie krwi w jednostce medycznej itp.
    Pomysłów co niemiara, można by mnożyć. ;)

    * dziś już raczej nie, ale kiedyś zdumiewało mnie jak ładnie działa krótkie
    zdanie: "żądam wydania tego polecenia w formie pisemnej"

    --
    Jotte