  • Data: 2003-08-06 09:51:31
    Temat: Re: alkohol nieletnim?
    Od: "kac" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fronczewskiego poznałem oczywiście.
    Nie neguje zakazu sprzedaży alkoholu nieletnim - uważam że jest to jak
    najbardziej słuszny zapis.
    Chodziło mi jedynie o medialny aspekt. Cóż to była by za reklama gdyby
    barman na początku spytał się o dowód ;-) Nie moglibyśmy oglądać tak długo
    pięknej dziewczyny i pięknego drinka.
    Fronczewskiemu CHWAŁA że nie wziął kasy i tylko trzeba sprzedawców
    uświadamiać!!!
    Co do uświadamiania ludzi - też jestem za.
    A kampania jest naprawdę ok. i oby odniosła zamierzony skutek,

    czego nam wszystkim życzę i pozdrawiam.

    Użytkownik "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bgqfs7$cqg$1@inews.gazeta.pl...