  • Data: 2007-07-19 20:12:21
    Temat: Re: alimenty-umorzenie zajęcia na poczet alimen
    Od: "K. M" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > To się zdecyduj, bo czynności które podałaś są sprzeczne. Albo umorzenie
    > albo licytacja nieruchomości. Mieszkania nie zajętego nie można licytować.

    byc moze sprzedaje je wlasciciel :)

    a do autroki: jesli postępowanie egzekucyjne z nieruchomosci zostalo
    umorzone napewno komornik wyslal postanowienie ( zapewne nieodebrane ),
    egzekucje powtornie z tej samej nieruchomosci mozna prowadzic po roku od
    umorzenia poprzedniej nieruchomosci. Najlepszym wyjsciem bedzie udac sie
    do komornika i porozmawiac ( bron Boze dzwonic :) )