  • Data: 2005-10-20 11:00:11
    Temat: Re: alimenty - prosba o opinie
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-10-15 01:33, Marta Wieszczycka wrote:

    > Alimenty wwysokości 500 zł na dziecko przy dwójce dzieci, to może płacić ktoś, kto
    > zarabia właśnie te 2000 netto.

    Nie doczytałem wcześniej... Wiesz co? To ja wezmę te dzieci do siebie.
    Ty mi będziesz płacić (zarabiając 2000 na rękę) po 500 zł na dziecko.
    Potem możesz spokojnie "zaszaleć" z opłatami za mieszkanie, wyżywieniem
    oraz rachunkami za ten tysiąc, umowa stoi?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg