  • Data: 2008-10-07 10:51:50
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > a wiesz, ze jedyna cecha ktora odroznia ludzi od innych inteligentnych
    > zwierzat to zdolnosc swiadomego PRZEWIDYWANIA

    Twoja zdolność przewidywanie nie pozwala Ci przyjąć do wiadomości, że
    ktoś może mieć PEWNOŚĆ, że nie ma się czym przejmować? Moja zdolność
    przewidywania pozwala mi nie żyć ponad stan i posiadać różne
    umiejętności, które pozwolą mi przetwać różne kryzysy.

    > wez, ja naprawde zawsze bylem zwolennikiem kobiet inteligentnych
    > i rownych dlan praw i obowiazkow (wzgledem mezczyzn)

    O łaskawco, dzięki Ci za te równe prawa i obowiązki względem
    mężczyzn. :->

    > ale jak slysze takie nonszalanckie stwierdzenia to zaczynam watpic czy
    > ci wszyscy macho nie mieli czasem racji kwestionujac czlowieczenstwo
    > kobiet

    Żegnaj, nadczłowieku, właśnie wystawiasz _sobie_ świadectwo.

    --
    pozdrawiam
    Justyna