  • Data: 2008-10-07 20:17:04
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gcf029$lj0$2@news.onet.pl SlawcioD

    > Nie napisałem, synu, że moim. Komuś jednak szczęście nie dopisało i jesteś.

    mnie dopisalo i zyje;) ptysiu;)

    wspolczuje Twoim rodzica - ciekawe co zrobili w zyciu ze im takie
    potomstwo na swiat przynioslo...

    > Tak, masz powyżej.

    Twoje dywagacje to nie dowod;) no chyba ze sie wykazujesz wlasnie jako
    taki wyrodny dawca nasienia (bo ojcem takiego gada nie mozna nazwac)

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps
    dla mnie EOT