  • Data: 2008-10-05 08:59:07
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 październik 2008 10:52
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc9v7h$7iv$2@inews.gazeta.pl>):

    > Ja wiem, co ja mówię, ale nie mogę odpowiadać za Twoje interpretacje.
    > Prawdziwy mężczyzna to taki, który odpowiada za konsekwencje swoich
    > poczynań, w tym także za spłodzenie potomka.

    A prawdziwa kobieta nie musi odpowiadać?
    W swoim generalizowaniu nie bierzesz pod uwagę, że
    a) może został zmuszony
    b) może został zgwałcony
    c) może kobieta to małpa nieziemska
    d) może dziecko jest ekstremalnie niewdzięczne
    e) może nie jest w stanie łożyć, skoro z zarobków wystarcza ledwie na norę i
    kawałek chleba z tustym
    f) może ....

    możliwości jest od groma... Prawo jest i tak wadliwe. Dokładanie kolejnego
    środka represji to pomyłka. Cwaniaczki i tak się z tego wykręcą... A ofiary
    się zwiększą.
    --
    Tristan