  • Data: 2008-10-05 14:57:56
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > BZDURA! tego sie nie da rozdzielic! dziecko chce miec OBOJGA
    > rodzicow!

    Oboje, jeśli już. Dziecko po rozwodzie też ma dwoje rodziców. Czasem
    lepiej sprawdzających się osobno, niż razem.

    > i to tych ktorzy sa z nim od najmlodszych lat

    To niezupełnie jest do końca prawda.

    > ZAWSZE takie rozstanie to URAZ PSYCHICZNY ktory nie przejdzie bez echa
    > do konca zycia dziecka!

    To prawda, tyle, ze czasem pozostanie rodziców "dla dobra dziecka" razem
    może zrobić jeszcze więcej szkody.

    > widizsz, ja zakladam, ze kobiety to tez dorosle osobniki Homo Sapiens
    > i takze powinny troche ruszyc mozgownica jak uzdrowic rozne
    > niedoskonalosci ZAWSZE muszace pojawic sie w zyciu malzenskim

    Widzisz, a ja wiem, że "w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało na
    raz". Bo jak chce jedno, to nie ma szans.

    > i jescze jedno: musza miec MOTYWACJE!
    > bo teraz jest im zbyt latwo z powodu jednego KAPRYSU wszytsko
    > ROZWALIC, dostac wylaczne prawo do dzieci na KOSZT swej OFIARY
    > (kochajacego wciaz meza- ojca)

    Nie wiem, dlaczego uważasz, że to zawsze kobieta jest powodem rozpadu
    mełżeństwa, i że jest to kaprys. Ale to Twój problem, a ja nie pomogę
    Ci go rozwiązać, nie mam uprawnień.

    > a w czym problem? jak mialbym byc z nimi RAZEM i tworzyc rodzine to
    > jest to NTURALNE!

    Z daleka tak się wydaje. Gorzej, jak przyjdzie stanąć twarzą w twarz z
    problemem, zwłaszcza, jak dziecko nie jest bezproblemowe.

    > ale my mowimy o sytuacji kiedy kobieta chce rozwodu PO TO aby zwiazac
    > sie z innym mezczyzna!

    Nie my, tylko Ty.

    > ja bym NIE MIAL SUMIENIA rozwalac czyjejs rodziny tylko dlatego, ze
    > idiotka sie zkarzy, ze on jest "okropny bo ciagle pracuje i prawie
    > nigdy go nie ma w domu kiedy dzieci przychodza ze szkoly, a w ogole to
    > jest nuuudny..."

    Ty może nie, ale jest wiele osobnuków płci obojga, którym to w niczym
    nie przeszkadza.

    --
    pozdrawiam
    Justyna