  • Data: 2008-10-05 14:40:57
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc9vsr$9t1$2@inews.gazeta.pl:

    > 1. Sprawy miedzy doroslymi nie musza miec wiele wspolnego ze sprawami
    > miedzy rodzicami a dziećmi.

    BZDURA! tego sie nie da rozdzielic! dziecko chce miec OBOJGA rodzicow! i to
    tych ktorzy sa z nim od najmlodszych lat
    ZAWSZE takie rozstanie to URAZ PSYCHICZNY ktory nie przejdzie bez echa do
    konca zycia dziecka!

    > swietny ojciec moze byc beznadziejnym męzem i odwrotnie.

    widizsz, ja zakladam, ze kobiety to tez dorosle osobniki Homo Sapiens i takze
    powinny troche ruszyc mozgownica jak uzdrowic rozne niedoskonalosci ZAWSZE
    muszace pojawic sie w zyciu malzenskim

    i jescze jedno: musza miec MOTYWACJE!
    bo teraz jest im zbyt latwo z powodu jednego KAPRYSU wszytsko ROZWALIC,
    dostac wylaczne prawo do dzieci na KOSZT swej OFIARY (kochajacego wciaz meza-
    ojca)

    > 2. No to postaw się w sytuacji, ze wiazesz się z kobieta z dzieckiem.
    > Chcesz placic za utrzymanie dziecka obcego faceta? Dasz mu za bezdurno
    > taki bonus?

    a w czym problem? jak mialbym byc z nimi RAZEM i tworzyc rodzine to jest to
    NTURALNE!

    ale my mowimy o sytuacji kiedy kobieta chce rozwodu PO TO aby zwiazac sie z
    innym mezczyzna!
    ja bym NIE MIAL SUMIENIA rozwalac czyjejs rodziny tylko dlatego, ze idiotka
    sie zkarzy, ze on jest "okropny bo ciagle pracuje i prawie nigdy go nie ma w
    domu kiedy dzieci przychodza ze szkoly, a w ogole to jest nuuudny..."

    --
    Y?