  • Data: 2008-10-05 15:01:04
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > plytkie i materialistyczne podejscie

    To nie ja się boję o swój potencjalny majątek i o to, ze ktoś mnie
    wydoi, prawda? Jak chcesz sprawdzić, czy wybranka kocha Ciebie, czy
    stan twojego konta, to masz prosty sposób.

    > wyobraz sobie ze sa takie kobiety dla ktorych sprawy o ktorych
    > wspominasz nie sa najistotniejsze, widza wiecej - coz... kwestia
    > wychowania

    Wzdech, bo co więcej pozostało...

    > a kobiety materialistki chca JAK NAJWIECEJ alimentow zeby wychowac
    > dzieci na MATERIALISTOW - tepych tak jak i one!

    A po co im alimenty, jak można żyć na koszt faceta i świetnie się
    maskować?

    --
    pozdrawiam
    Justyna