  • Data: 2008-10-03 12:46:30
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > Tusk to akurat jest ryba...

    Mi wygląda na ssaka. Naczelnego.

    > Co nie przeszkadza, że przez wieki kobiety tak jakoś zakręciły tymi
    > biednymi chłopami, że takie zidiociałe prawo w europie powstało. Ale
    > co się dziwić, skoro już Maria Magdalena Jezusem sterowała jak
    > chciała...

    Znaczy co, chcesz powiedzieć, że chłop z inteligencją to się widuje, jak
    z kobietą przebywa?

    > Za pieniądze chopa... Żeby się przypadkiem kuźwa nie przemęczyła.

    No jak za jego, skoro on nie płaci? A o wyższości pracy chłopa nad pracą
    baby to wybacz, dyskutować nie mam zamiaru.

    > Mhm... przez okno.

    Z takim podejściem to może być tylko gorzej. Baby za Was tego nie
    załatwią.

    > No właśnie. I sąd wtedy nie zmusza.

    Jeśli nie ma wniosku o alimenty, to nie zmusza. Ale jak ma?

    > A jak już baba chopa z domu
    > wywali, to potem już nie ma zmiłuj... Nerkę sprzeda, żołądek
    > sprzeda.... Choćby nie wiem co, płacić ma. Straszne to prawo.

    Znam przypadek, jak chłop najpierw wyłudził od baby wkład z książeczki
    mieszkaniowej, na wspólne gniazdko. Po kilku latach wystawił ją razem z
    ich wspólnymi dziećmi _na ulicę_, bo uwidziała mu się młoda łania do
    gniazdka. Dług alimentacyjny ma taki, że wyrok na nim ciąży, udaje, że
    nie pracuje i dzieci ma głęboko... schowane. Wredna baba po sądach go
    ciągała, po komornikach i nic. Mam nadzieję, że za 30 lat szanowny
    tatuś nie przypomni sobie, że jest stary, schorowany i bez środków do
    życia i nie wystapi o alimenty od dzieci, które tak potraktował.
    EOT

    --
    pozdrawiam
    Justyna