  • Data: 2008-10-03 15:19:53
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczy, jeśli AK zapłaci za badania genetyczne niesłusznie
    > posądzonych. Może też ponieść odpowiedzialność za zszargane dobre
    > imiona.

    co ty nie powiesz?
    więc ile już AK zapłąciła odszkodowań?
    no i powiedz mi jaki majątek posiada ta prostytutka? to znaczy, jakie
    odszkodowanie jest realnie ściągalne?

    > Wiesz, kobieta przeważnie wie, że na pewno ponosi ryzyko, że facet, z
    > którym sypia, zwinie żagle, a dziecko tak czy owak jeść chce. Dlatego
    > ściąganie alimentów na _własne_ dziecko powinno być bezwzglednie
    > wymagane.

    skoro wie z jakimi mentami sypia to trzeba się zastanowić za jakie pieniądze
    to robi?
    więc po kiego ma mieć płacone podwójne alimenty?
    niech zadziera kiece i do roboty!!!