  • Data: 2008-10-03 15:09:36
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 październik 2008 14:46
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc5477$6l8$1@inews.gazeta.pl>):

    > Mi wygląda na ssaka. Naczelnego.

    Nie liczy się wygląd, bo liczy się mózg, a po marysi mózg ryby ma Tusk.
    Czy widzisz te oczka, jak u karpia kaprawe?
    Czy widzisz jak czeka na cud i na tym opiera poprawę?
    Więc choćby jak ssak wyglądał nasz Tusk, to ryby ma mózg.

    > Znaczy co, chcesz powiedzieć, że chłop z inteligencją to się widuje, jak
    > z kobietą przebywa?

    Raczej odwrotnie... Pod wpływem kobiety, chłop głupnie niestety.

    > No jak za jego, skoro on nie płaci?

    No jak nie płaci? O alimentach rozprawiamy...

    > A o wyższości pracy chłopa nad pracą
    > baby to wybacz, dyskutować nie mam zamiaru.

    Ja też nie... To tylko babskie gadanie, w rzeczywistości jest odwrotnie.

    > Znam przypadek, jak chłop najpierw wyłudził od baby wkład z książeczki
    > mieszkaniowej, na wspólne gniazdko. Po kilku latach wystawił ją razem z
    > ich wspólnymi dziećmi _na ulicę_, bo uwidziała mu się młoda łania do
    > gniazdka.

    Życie różne zna przypadki... Aleś Waćpani generalizowała, więc i ja se
    pogeneralizowałem w drugą stronę. Prawo jest skopane i tyle.

    --
    Tristan