  • Data: 2005-05-12 09:07:33
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    x napisał(a):

    > no tak... powiedz, za jaką Ty wolnością jesteś?
    > dziewczyna idzie do łóżka z facetem, a teraz chce wyciągnąć kasę od jego
    > rodziców.

    Nie wiem skąd się macie takie chory poglądy na obowiązek alimentacyjny.
    Jeśli wam się nie podoba kodeks rodziny i opiekuńczy to biegusiem do
    swojego posła niech sejm zmieni to "obrzydliwe" uregulowanie.

    Tylko nasuwa się jedno pytanie...
    > ONI mają teraz ponosić odpowiedzialność za jej i jego "wolność", ale czy
    > zanim Ola zaczęła spać z ich synem, przyszła najpierw i zapytała ICH "czy
    > moze"?

    A nie pomyśleć o tym jak robili swojego mądrego syna i jak go
    wychowywali? Tak czy inaczej mają wnuka i są to więzy rodzinne. Ale
    widzę że dla młodego pokolenia rodzina sie nie liczy. To smutne.

    > Swoją drogą, życzę jej, by za jakiś czas, to oni zażądali alimentów od niej,
    > na utrzymanie.

    Życzyć nie możesz bo ona nie jest zobowiązane względem nich. Ale mogą
    żądać o swych wnuków jeśli takie będę okoliczności. Wtedy też będziesz
    mówił że dziadkowie wyciągają pieniądze od wnuków.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam