  • Data: 2005-05-12 18:15:42
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d602er$opq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A ty mowisz o znalezieniu pracy przez samotna matke z niemowlakiem?

    Eee, jest mnóstwo prac, które matka może wykonywać w domu. Ja wróciłam do
    pracy 6 dni po porodzie - dzieckiem zająl sie moj mąz, ale gdyby go nie bylo
    to bym wynajęła opiekunkę. Bo jestem jedynym żywicielem rodziny i sie do
    tego poczuwam.

    > to po
    pierwsze chyba spalilbym sie ze wstydu

    A ja bym sie spalila ze wstydu gdybym zabierała prawie 50% emerytury
    schorowanej 80 latki mając lat 30 i 2 zdrowe ręce.

    HaNkA