  • Data: 2005-05-12 17:22:09
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    x wrote:

    > dojrzała, by zakasać rękawy. Nie spałem też z dziewczynami bez
    > zabezpieczenia, wiedząc, ze nie stac mnie na utrzymanie rodziny, czy nie

    Powiem w prostych, zolnierskich slowach - jestes jebak teoretyk.
    Ide o zaklad, ze jestes mlodym szczylem, ktory na utrzymaniu ma jedynie
    wlasny tylek. Jeszcze gowno wiesz o zyciu, ale wszystko przed toba...
    Znam przynajmniej kilku takich poukladanych mlodziencow, ktorzy, jak
    przyszlo co do czego plakali i pierdzieli z rozpaczy.

    > ją "oleje". Dla mnie "wyłudzanie" pieniędzy od dziadków to szczyt
    > podłości, braku honoru i w ogóle... brak słów.

    Brak honoru, to czekanie na wyrok sadu, zeby lozyc na swojego wnuka.

    --
    KRZYZAK