  • Data: 2003-01-12 20:29:10
    Temat: Re: alimenty na dziecko
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL> szukaj wiadomości tego autora

    > rozumiem,że uznasz dziecko? czy ewentualne ustalenie ojcostwa?

    Ciekawe nie przerywaj. Jest niewielka szansa ze to moze byc nie moje.
    Niewielka ale zawsze. Juz to gdzies napisalem, chyba nizej, przez trzy
    godziny mnie namawiala itp. To wyglada tak jakby chciala zebym myslal ze to
    ja. Moze to tylko moj wymysl:-)
    A jak nie uznam dziecka? To nie bedzie moje? Powaznie pytam.
    > w zależnosci od potrzeb dziecka i możliwości zarobkowych
    > pozwanego...

    a ha...merola mu nie musze kupywac? Czy to tez jest potrzeba. Mowie o
    przyszlosci.

    > chyba tak...ale na szczerych i zdrowych warunków ...ponieważ wymiarowi
    > sprawidliwosci sie nie wymkniesz :-)

    Nie chce jej wydymac i nie chce zeby mnie wydymala. Jestes bezstronna, wiec
    zaproponuj jakies rozwiazanie nie krzywdzace dla rzadnej ze stron. Wiesz
    jakie ona ma nastawienie? "Dziecko jest moje, a ty jestes tylko przypadkiem
    ojcem" Na takie cos to chyba nie mozna sie zgodzic. Moze wczesniej bylem
    dzieciakiem ale poczulem instynkt ojcowski, chcialbym sie z nim widywac,
    jak bedzie starsze to zabierac do cyrku itp. Tez powiedziala ze sie
    zastanowi. Tak wiec TY DROGA KOLEZANKO cos nam zaproponuj, kojazysz temat,
    a ja jestem zelony widzialem kiedys sedziego i na tym moja znajomosc prawa
    sie konczy. A.... jeszcze Ally Mc Beal ogladam.

    > w niemczech spokojnie można cię dopość, alimenty też moga być wyższe

    Zlotko nie zrozumielismy sie. Nie mam zamiaru uciekac. Znasz mniej wiecej
    moj przypadek. Na pewno jest jakas srednia. Wiec...? Ile jej zaproponowac?
    Albo inaczej na ile sie zgodzic?