  • Data: 2003-01-12 20:38:32
    Temat: Re: alimenty na dziecko
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dziobas" <USUŃ@ANTYSPAM.PL> napisał w wiadomości

    >Jezdze fajna fura itp. ale nie pracuje. Czy
    > trzeba pracowac zeby jek to powiedzialas "smierdziec groszem"?

    Opieram się na Twoich słowach "Zakladajac ze do niedawna
    studjowalem i nie pracuje."

    > Dostaje od kolesia jakas sume, ktora w wiekszosci
    > przeznacza na markowe ciuchy i piwo..

    A skad wiesz, ze te pieniądze idą wlasnie na to? Uwazasz, ze jak kobieta
    bierze alimenty to juz nie moze sobie kupic markowego ciucha z wlasnych
    zaskórniakow??

    > Nie zamierzam sie usprawiedliwiac.

    Ale próbowales:-)) ---> "20% populacji kobiet przezywa największa ochote na
    seksik w czasie owulacji. Sad uzna to na moja korzysc? W sumie to bylo na
    pograniczu gwaltu, da sie to udowodnic?"

    >A mowiac o bajkach: Ta kobieta powiedziala mi ze wiedziala ze
    > bedzie miala dziecko bo duch jej zmarlej kolezanki jej to powiedzial.

    Przekształcając Twoje pytanie " Z kim sie zadajesz":-))))))

    > Czy nakrecalas kiedys faceta 3 godziny zeby Ci wsadzil....?

    Cha cha:-)) Nieeeee, aż taka zdesperowana nigdy nie bylam. Swoją droga,
    jesli ona Cię przez 3 godziny nakręcala to o jakim "pograniczu gwałtu"
    mówiłeś wczesniej? Czy gdyby przez 3 godziny namawiala Cię abyś uciął sobie
    drzemkę na autostradzie to byś to zrobil?:-))

    HaNkA