  • Data: 2003-01-13 18:21:08
    Temat: Odp: alimenty na dziecko
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik piort <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avuq0k$844$...@n...tpi.pl...
    > Dziobasie! Jak zauważyłeś wypowiadają się prawie wyłącznie kobiety i
    > wszystkie Cię potępiają.

    nikogo nie potępiam...jeżeli mężczyzna wie,że kobieta z, którą się zadał
    moze mieć kontakty bądz miała z innymi mężczyznami a chce wciagnąć go w
    bagno powinien to zbadać i nie dawać sie nabijać w butlkę ,jeżeli dziecko
    jest jego powinień każdy jeden dac swojemu dziecku to co powinno od ojca
    dostać ...skoro nie może mu dać miłości to przynajmniej niech nie daje
    głodować i żebrać własnemu dziecku...to ,że kobiety lekkomyślnie podchodza
    wiadomo od dawna...nie obwiniam tylko mężczyzn ale nie mogę zgodzić się z
    tym ,że winna jest tylko kobieta ,mężczyzna tez moze sie zabezpieczyć przed
    niepożądaną ciążo kobiety z,którą idzie do łozka tylko w celu zadowolenia
    się...i nie potępiam takich mężczyzn jak również i kobiet gdy tego pragną i
    tak chcą żyć ale gdy daje się życie powinno się to życie utrzymać przy
    życiu...

    Mężczyzn, którzy nie dają się nabrać na ich babskie
    > sztuczki okrzykują szowinistycznymi świniami i gorzej.

    nigdy mężczyzna dla mnie nie był świnią ...jak już może być moim partnerem
    ze świnią nigdy bym się nie związała ...

    Dawno temu wymyslono
    > lek scopolamina, który bardzo skutecznie łagodzi bóle porodowe i
    początkowo
    > był przy takich okazjach stosowany, ale jego skutkiem ubocznym była
    > spontaniczna szczerość.

    a to ciekawe :-) nie słyszalam

    Rodzące informowały personel szpitalny o tym kto
    > jest rzeczywistm ojcem dziecka i zastraszająco często nie był to mąż
    > rodzącej.

    kurcze jak ja mało wiem :-)

    Teraz scopolaminy używa się przy przesłuchaniach,

    hm tego tez nie wiedzialam chyba jakas bzdura

    . Dobrze by było dać taki zastrzyk szczerości Twoim
    > antagonistkom.

    a ile ich ma? ciekawy facet :-)

    Sandra