  • Data: 2003-01-12 20:53:04
    Temat: Odp: alimenty na dziecko
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...0.0.1...

    > Ciekawe nie przerywaj. Jest niewielka szansa ze to moze byc nie moje.
    > Niewielka ale zawsze. Juz to gdzies napisalem, chyba nizej, przez trzy
    > godziny mnie namawiala itp.

    hm jezeli nie jestes pewny do konca? masz możliwość uznania dziecka w USC
    bez sądu a także ustalenie ojcostwa przez sąd jeśli matka wniesie taki pozew
    do sądu ...możesz wtedy domagać się badań DNA ,które rozwieją Twoje
    wątpliwości...

    To wyglada tak jakby chciala zebym myslal ze to
    > ja. Moze to tylko moj wymysl:-)

    no nie wiem trudno wydawać w tej kwestii opinie może faktycznie byłeś na
    tyle atrakcyjny,że chciała się z Tobą kochać tylko nie rozumiem co za pinda
    zaraz zaciążyła / nie jestem zwolenniczką takich decyzji u kobiet/

    > A jak nie uznam dziecka? To nie bedzie moje? Powaznie pytam.

    aż do momentu wniesienia przez nią sprawy do sądu o ustalenie ojcostwa i
    alimenty a tu jw. ewentualne badania DNA

    > a ha...merola mu nie musze kupywac? Czy to tez jest potrzeba. Mowie o
    > przyszlosci.

    jeżeli to będzie Twoje dziecko to masz obowiązek łożyć na nie alimenty jak
    wcześniej napisałam zgodnie z jego potrzebami i Twoimi możliwościami
    zarobkowymi...

    > Nie chce jej wydymac i nie chce zeby mnie wydymala. Jestes bezstronna,
    wiec
    > zaproponuj jakies rozwiazanie nie krzywdzace dla rzadnej ze stron.

    sprawiedliwe ustalenie ojcostwa i alimenty j.w. z przedstawionymi dowodami
    w sprawie ...

    Wiesz
    > jakie ona ma nastawienie? "Dziecko jest moje, a ty jestes tylko
    przypadkiem
    > ojcem" Na takie cos to chyba nie mozna sie zgodzic.

    oczywiście nie powinienes sie na takie nastawienie matki zgodzić ...gdy
    zostanie ustalone ojcostwo wykazujace ,ze nim jestes masz takie same prawa
    do dziecka jak matka a tym samym masz prawo kontaktu z dzieckiem a i również
    walke o to by władze powierzono tobie ...chyba,ze sąd nie powierzy tej
    władzy po przeprowadzonym postępowaniu...

    Moze wczesniej bylem
    > dzieciakiem ale poczulem instynkt ojcowski, chcialbym sie z nim widywac,
    > jak bedzie starsze to zabierac do cyrku itp. Tez powiedziala ze sie
    > zastanowi.

    ona sobie może ...to sąd w ewentualnym sporze wyda końcowe decyzje ...

    Na pewno jest jakas srednia.

    nie ma średniej ...

    Wiec...?

    art.135 k.r.o

    Ile jej zaproponowac?

    według swoich możliwości i potrzeb dziecka....

    > Albo inaczej na ile sie zgodzic?

    j.w.

    Sandra