  • Data: 2006-12-07 20:54:16
    Temat: Re: alimenty itd...
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:el78ta$af1$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pomyśl. Ustalenie dochodów konkubentów jest właśnie "niewygodne", bo dużo
    > z tym problemów. Więc w którym miejscu sądowi jest wygodnie?

    Znam czlowieka, ktory placi 2000 zl alimentow na rzecz dziecka, zarabiajac
    3000 i posiadajac rodzine bo sad uznal, ze ponad 30000 (trzydziesci tys.)
    konkubenta matki dziecka nie stanowi majatku wspolnego. Czy to jest twoim
    zdaniem normalne?

    Zgadzam sie jednak z Toba, ze sad powinien opierac sie na stanie faktycznym
    i dodatkowo uwazam, ze zapewne prawnym- dlaczego tego nie robi to juz
    pozostanie tajemnica sadu- nie moja..