  • Data: 2006-12-08 23:25:16
    Temat: Re: alimenty itd...
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ela2cn$4il$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A co ja jasnowidz?

    Nie mam pojecia kim jestes.:) Wskazalem jedynie przyklad przeczacy twojemu
    twierdzeniu, ze: "sad ustala stan faktyczny, a nie na tym czy
    konkubinat jest czymś w rozumieniu prawa czy nie.A faktycznie wydatki osoby
    zamieszkującej z kimś innym są mniejsze, bo
    rozkładają się na dwie osoby.". Po prostu sad robi jak mu wygodniej, choc
    moze nalezalo by raczej stwierdzic jak lepiej dla matki pod opieka ktorej
    dziecko zazwyczaj pozostaje.