    From: "truskawa" <p...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty do matki
    Date: 21 Jun 2006 05:47:02 -0700

    Kamila napisał(a):
> [...]
    > pracę w wielu firmach, pracy nie mam nadal. Chciałabym kontynuować naukę
    > i zrobić doktorat. Moja matka złożyła pozew do sądu o wygaśnięcie
    > obowiązku alimentacyjnego, sprawa ma się odbyć w lipcu. Sytuacja
    > materialna mojej matki na dzień dzisiejszy wygląda dobrze, mój ojciec
    > spłacił moją matkę z połowy majątku i dysponuje ona teraz dosyć pokaźną
    > kwotą. Moja matka miała również rentę, ale już nie ma reny i musi się
    > starać o pracę. Czy w tym przypadku należą mi się nadal alimenty, czy
    > sąd może uznać, że już mogę się sama utrzymać. Bardzo bym chciała dalej

    P. Kamilo!
    a przyszlo P. do tej wyksztalconej glowki, ze mozna sie uczyc i
    pracowac jednoczesnie?:-)
    Chociaz rodzi sie pytanie; czy ktos zatrudni 30-stolatke z wyzszym
    wyksztalceniem doktoranckim, ktora nie ma zadnej praktyki i do 30-roku
    zycia utrzymywali ja rodzice???? Powodzenie w dalszym szukaniu
    pracodawcy:-) i ofiary alimentacyjnej.
    truskawa

    p.s. PATOLOGIA!!!