    From: "Ela" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty a dochod.
    Date: Tue, 9 Apr 2002 11:20:16 +0200
    Sender: e...@p...onet.pl@dial-760.zgora.dialog.net.pl

    Lusiu, ja również nie chciałabym Cie urazić, ale czy aby nie przesadziłaś z
    tymi wydatkami na dziecko? Wnioskuję, że jest to małe dziecko, bo jeszcze
    nie chodzi do przedszkola.Maleństwo wypija mleka za 110 zł.miesięcznie i
    jeszcze oprócz tego wydajesz 500 zł.miesięcznie na wyżywienie?! A może
    podajesz tutaj także koszty własnego wyżywienia? Poza tym 220 zł.na lekarza
    miesięcznie? Czyli 4-5 razy w miesiącu jesteś na wizycie u lekarza
    prywatnego?! A dlaczego nie korzystasz z przychodni? Itd. To nie jest moja
    złośliwość - to są pytania, na jakie musisz być przygotowana ze strony męża
    lub sędziego.
    Poza tym - dlaczego nie wynajmiesz mieszkania w W -wie?
    Przemyśl to wszystko jeszcze raz, bo jeśli wyskoczysz z czymś, co nie ma
    pokrycia w rzeczywistości, staniesz się mniej wiarygodna dla sądu, popatrzą
    na Ciebie mniej przychylnym okiem - chociaż nie od dzisiaj wiadomo, że sądy
    są bardziej przychylne kobietom.
    Pozdrawiam - Ela