  • Data: 2002-04-09 12:46:16
    Temat: Re: alimenty a dochod.
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ela <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8ubm5$p2$...@n...onet.pl...
    > Lusiu, ja również nie chciałabym Cie urazić, ale czy aby nie przesadziłaś
    > tymi wydatkami na dziecko? Wnioskuję, że jest to małe dziecko, bo jeszcze
    > nie chodzi do przedszkola.Maleństwo wypija mleka za 110 zł.miesięcznie i
    > jeszcze oprócz tego wydajesz 500 zł.miesięcznie na wyżywienie?!

    Mój synek rok temu miał 16 miesięcy. I też właśnie kończyła mu się skaza
    białkowa. I też wiem dokładnie ile szło na jego wyżywienie (moja sytuacja od
    Lusinej różni się tym, że z ojcem mojego dziecka nigdy nie byliśmy
    małżeństwem).
    I jestem bardzo ciekawa, co je dziecko Lusi, skoro wychodzi tego za 16 zł
    dziennie ? Wiem, że dużym kosztem wyżywienia takich dzieci jest właśnie
    mleko zastępcze - ale ono już przecież zostało wymienione....

    Rozumiem, że Lusia chciałaby aby ojca jej dziecka dotknęła "finansowa kara",
    ale postawa, jaką prezentuje rzuca złe światło na wszystkie kobiety
    występujące o alimenty...

    Nota bene, o ile dobrze pamiętam, dziecko 16 miesięczne nie będzie miało
    obowiązkowego szczepienia przez kilka najbliższych lat (jeśłi miało jakieś
    niedawno), więc zaliczanie szczepień (które są bezpłatne, nawiasem mówiąc)
    do koniecznych wydatków jest hmmmm.... manipulacją?

    Monika