  • Data: 2002-04-08 20:50:30
    Temat: Re: alimenty a dochod.
    Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sandra napisał(a) w wiadomości: ...

    >utrzymania małoletniego ... pierwsza odp. na post twój była prawidłowa ...
    >mężczyzna ,który odpisał prawidłowo podał wskazówki co należy zrobić
    >...Zaświadczenie o dochodach za ostatnie 3 miesiące w rozbiciu na składniki
    >... i zawnioskuj w swoim pozwie by sąd zobowiązał pozwanego do przedłozenia
    >rocznego rozliczenia lub zwrócił sie do Urzędu Skarbowego... W pozwie
    należy
    >wypunktować żądania natomiast w uzasadnieniu rozwinąć poszczególne pkt...
    >Sandra

    ####Rany, Sandro, dzieki za odpowiedz.
    Powiedz mi prosze , bo jest taka mozliwosc ze dochody meza sa nie do
    ujawnienia, wszyscy sa mu podwladni...sfalszuje jak nic
    Jakie mam szanse na alimenty przy jego dochodzie podstawowym (bez prowizji
    od obrotu)
    1.700 zl. Ja mam to mieszkanie ale stoi puste w Warszawie, a mieszkam w
    Lodzi, tu tez mam swoje mieszkanie nabyte przed slubem w spadku.
    Sad to pewnie wezmie pod uwage, ze moj potencjalny dochod jest nie maly...

    Moje wydatki :
    Dziecko skaza bialkowa - mleko 110 zl miesiecznie,
    wyzywienie miesieczne 500
    ubranie i zabawki - 300
    czynsz 350
    prad 70
    lekarze bo okularki i skaza bialkowa 220
    szczepienia, niania, bo nie mam nikogo tutaj, maly ma tylko 16 miesiecy
    przyczym maz juz sie kiedys wyniosl na pol roku. Potem wrocil, jest troche
    niezrownowazony psychicznie...
    Koszta to ponad 1300. Serio. To sie tak wydaje ale kosztuje sporo.
    Czy moge wnioskowac o 1300????
    Ile moge dostac?

    Nie pracuje, i szczerze mowiac dla dziecka chcialabym zostac w domu
    przynajmniej do pazdziernika. Chce by mial choc troche szczesliwe
    dziecinstwo. Inna sprawa ze jestem zarejestrowana w urzedzie pracy i mam
    zasilek ktory konczy sie za miesiac czyli w maju.
    Czy sad mnie nie ochrzani ze migam sie od pracy? Mam dobre kwalifikacje, ale
    o prace ciezko teraz. Czy nie wezmie tego pod uwage?

    Co znaczy ze mam rozwinac w uzasadnieniu te punkty, czyli moje żądania?

    Czy pisac ze jestem sama tu i nie mam nikogo do pomocy i place niani.?

    Czy moge zadac alimentow na siebie???? Wlasnie to mnie tez najbardziej
    nurtuje..

    Bardzo dziekuje za odzew w tej przykrej sprawie.
    Luiza