  • Data: 2008-12-07 11:41:52
    Temat: Re: akt oskarżenia niepodpisany i uzupełniany
    Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Gru, 21:43, i...@g...com wrote:

    > jak to brakiem cudzysłowa mozna namieszać... dokładnie ten cytat to
    > pochodzi z porównania postępowań uproszczonych ze zwyczajnymi
    > znalezionego w internecie. Dlatego też pewnie zaczyna sie od wyrazu
    > "Ponadto..."
    >
    > Wszystko wskazuje że jest to postepowanie w trybie uproszczonym gdzie
    > jednak powołano 2 ławników, ale pewności nie mam - zastanawia mnie
    > możliwość i sens zmiany na tryb zwyczajny - o czym pisałęm wcześniej,
    > chociazby z uwagi na ponowne wezwanie świadków w których przesłuchaniu
    > nie uczestniczyłem, najlepsza byłaby zmiana składu, ale skoro juz jest
> [...]

    jest jakis serwis porad prawniczych gdzie można zadać kilka prostych
    pytań i zapłacić np. przez paypal ?
    ktoś podaje jakie kwestie go interesują i orientacyjną cenę, a inni
    odpowiadają na ofertę i podają swoją cenę, zleceniodawca wybiera z
    ofert zleceniobiorce.
    za darmo to rzeczywiście nie ma co liczyć na odpowiedź i powinien być
    taki serwis, jest taki informatyczny, powinien być i prawniczy.
    za kilka pytań jak w tym wątku podałbym cenę 50 zł, chociaż prawnicy
    biorą wiele to jednak za 3-4 pytania na które poświęci 15 minut 50 zł
    powinno być ok.