  • Data: 2004-06-19 20:00:12
    Temat: Re: akt bezradnosci i prosba o pomoc!!!
    Od: c...@g...pl (A.S.) szukaj wiadomości tego autora

    Szymon Pisarek napisał(a):

    > Nie wyrok ale poddałem się karze samoukarania bo w przeciwnym razie
    > musiałbym spędzić w Policyjnej Izbie Zatrzymać jeszcze jedna dobę, a
    > wierzcie że to najgorsze doświadczenie w moim życiu.

    Mam kilka pytan:
    1. Dobrowolne poddanie sie karze jest mozliwe tylko w sadzie - byles
    tam?
    2. Gdzie w koncu byles: na dolku (PIZ), w prokuraturze, czy w sadzie?
    3. Wobec powyzszych pytan: z kim rozmawiales, gdzie i jak?

    Uporzadkuj te wiadomosci, bo z twoich wypowiedzi kompletnie nic nie
    mozna wywnioskowac (nie mowiac o zrozumieniu)....;)

    Nikt ci nie bedzie mogl pomoc - chocby chcial, skoro wiadomosci sa
    niekompletne, nieuporzadkowane (totalny chaos) i niespojne.

    Ja chce ci pomoc - ale mam za malo danych.

    pzdr
    A.